onsdag 9. februar 2011

Årets blogg...

...får jeg nok ikke prisen for, men jeg kan nå oppdatere litt likevel :)
Her har man vært syke atter en gang og det er nesten så man må begynne å telle dager til neste gang, dog jeg helst slipper ny runde på ei stund. Lillesnupp hadde visst ikke vannkopper likevel, men har konkludert med den 4. barnesykdommen. Hvor mange av dem har man egentlig og hvorfor er de navnløse? Hun var nå uansett ganske søt, lille Prikkfrid.

i dag er jeg "beyond trøtt". Har hatt tidligvakt og sto derfor opp kl 03.40. Det er ingen tid for min klokke, men nå har jeg bare ei tidligvakt igjen i mårra, så pakker vi snippveska og reiser ned til Drammen. Vi gleder oss masse!

Siden sist har jeg fått meg ei strikkebok som jeg såvidt har brynt meg på. Øver meg ennå på å strikke rett og vrangt, men øvelse gjør som kjent mester. Leah kan nok derfor se fram til maaaaange tøfler! Muahaha...
Vi la ut en del ting på finn.no i går, så hvis du vil ha noe av det, eller kjenner noen som trenger noe, så rop ut. Her er linkene: Annonse #1 Annonse #2

Da skal jeg få noen timer på øyet før lille skal hentes. Ønsker alle en fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kos dåkker masse i Drammen, og lykke t med strikkinga! Du e flink :D Klem fra to som like dåkker :-* (Markus og Guro :)