søndag 13. november 2011

Bloggen...

....jeg er så lite flink til å oppdatere, har fått nytt utseende. Jeg var så lei rotet, og ville ha noe mer nøytralt, og er så langt fornøyd. Mer småfiks må man regne med.

I dag har vi feira farsdag, og ho mor som aldri har laga marsipankake før, smekka sammen denne her på noen lørdagstimer. Den var veldig god, med bringebær og krem inni, så da sier jeg meg fornøyd. Tror pappan i huset også var nøyd med å få kake og kaffe på senga i dag. Lille sprett hjalp selvsagt til, og se for et lekkert resultat


Jeg stiller nok ikke i samme klasse som Trine, men det var litt gøy å holde på likevel. Om det er en ny hobby vet jeg nå ikke. Den som lever får se :)

Husjakta er framleis ikke over,  men jeg har måttet innse at å flytte inn i eget krypinn før jul er håpløst, så her er det bare å smøre seg med mer tålmodighet og fortsette ut på jaktmarka. Ønsk oss lykke til!

Vi avslutta farsdagsfeiringa på en lekeplass i nærheta, og en bedre middag på Søstrene Karlsen på Solsiden.

Håper at du hadde en like fin søndag

Ingen kommentarer: