søndag 11. januar 2015

Brukertest av DAB-radio

(Dette innlegget er sponset av Sangean)
Like før jul fikk jeg tilsendt en DAB-radio fra Likenshare for å teste og gi tilbakemeldinger på.
Jeg fikk den som heter Sangean DPR-16, en snasen sak som er sponset av Target.
Denne har jeg så pent plassert på kjøkkenet, men høres i hele leiligheta vår og er daglig i bruk.
Dette bildet la jeg ut på Instagram like etter ankomst:


Denne her har god lyd og er meget enkel i bruk. Jeg åpna ikke bruksanvisninga, men lagra mine favorittstasjoner på null komma svisj! Jeg hadde på forhånd trodd at det måtte en del innstillinger til for at den kobla seg på nettet, men så feil tok jeg! Da kan jeg med glede fortelle av jeg til og med jeg er moderne som har gått over fra FM til DAB! Fantastisk denne teknologien :)

Siden både jeg og mini er avhengige av musikk, brukes denne like ofte som spotifyen og vi har på kort tid blitt glad i den. Det hender seg at Leah låner den med seg i kosekroken på rommet når jeg hører på annen musikk på stua. Bare koselig det :)

Jeg vet at disse selges på komplett.no, og skulle du hatt lyst på en DAB-radio, kan jeg varmt anbefale denne.

Ingen kommentarer: