torsdag 27. november 2014

Snart jul!

Jepp jepp, her var det ikke vært noe action på snart 2 år, så det er kanskje på tide med en update?
Tviler på at noen som faktisk leser denne bloggen ikke har meg på facebook, men sånn i tilfelle:

Det er bare meg og Leah Kristin som bor sammen nå. Vi flytta til Mo i Rana (min hjemby) for snart et år siden og vi trives ganske godt. Leah koser seg i barnehagen og jeg har har blitt student. Jeg har fremdeles betennelse i beina, men livet som sykemeldt er ikke noe å skryte av, så etter en tur innom Karrieresenteret på Mo i Rana, søkte jeg skoleplass på Høgskolen i Nesna, og kom inn. Planen er å være ferdig utdannet Barnehagelærer i 2018,  og i mårra har jeg min siste praksisdag for denne gang, i en barnehage i nærheten. Flott gjeng voksne og herlige unger!

Akkurat nå heier jeg på meg selv og min flotte datter. Hun er helt fantastisk og jeg er veldig stolt av henne!

Ingen kommentarer: